zondag 20 mei 2018

Trainen trainen trainen...

Ik noteer nu vanaf 11 april alle kilometers die ik train voor de vakantie 
en natuurlijk de Nijmeegse 4-daagse!

We lopen meestal hier in de omgeving door de bossen.
Heerlijk er op uit met de laatste tijd ook prachtig wandelweer!





Maar ook met een beetje regen gaan we gewoon natuurlijk!


De grootste afstand op dit moment is een ronde van 30 km met Marjo, 
waar ik de 4-daagse samen mee ga lopen.

 Bij het Nije Hemelriekje kwamen we Wolter Kroes tegen met zijn bus...
Dus maar even op de foto genomen...





 En vandaag een rondje van 16,5 km met manlief en de hondjes gemaakt!


Lofar gebied langs de wateroverloop velden... prachtig mooi!


 Heerlijk in alle vroegte op stap!
Ik kijk misschien niet zo blij, maar ik ben het wel hoor... hahaha...
Onderweg lekker koffie gedronken en natuurlijk een stukje taart bij Bussemaker...

Al ruim 370 km gelopen in deze ruime maand tijd.
Dat gaat helemaal goed komen!

Wandelgroetjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten